Aankomst San Salvador

25 juni 2016 - San Salvador, El Salvador

Vandaag (zaterdag 25 juni) ben ik aangekomen in de luchthaven van San Salvador. We hebben gevlogen met Delta Air Lines : super vliegtuigmaatschappij! De tijd is letterlijk en figuurlijk voorbij gevlogen ;)

Eens aangekomen aan de luchthaven werden we opgewacht door de taxichauffeur van het hotel: Happy House Hotel in San Salvador.

We overnachten in het Happy House Hotel, dichtbij het centrum van San Salvador. De uitbater van het hotel is een Belg: Willibrord, hij is getrouwd met een Salvadoraanse vrouw.
Het hotel is zeer proper ! De kamers zijn in orde en het is goed gelegen :-) Wat niet onbelangrijk is: de airco werkt perfect.

Het is 25dollar per nacht. Zeker een aanrader.

Vandaag besluiten we om eventjes de stad te verkennen. Er is dichtbij een shoppingcenter, wat cafeetjes en restaurantjes.

We hebben later op de avond afgesproken met de heer Wilfredo. We hebben hem via een kennis leren kennen en hebben via facebook contact gehad. Hij is bereid om ons te begeleiden de eerste dagen in San Salvador :-)

Morgenochtend komt hij ons ophalen om onze eerste daguitstapjes te maken.