Op een onbewoond eiland...

10 september 2016 - Klein Curaçao, Curaçao

Vandaag pikt de bus ons op. We gaan een boottocht maken richting het onbewoond eiland van Curacao: namelijk Klein Curacao.

We nemen plaats in een catamaranboot (oh god...). Het is ongeveer 1u30 op de boot zitten, en geloof me... hij gaat van hier naar daar. Ik was blij dat we er waren, want het werd me te veel haha. Gelukkig is er niets uitgekomen.

Bon, de prijs naar dit onbewoond eilandje is best prijzig, maar het is zeker en vast de moeite! Wat is er inbegrepen? Ontbijtje, barbecue, snorkelgerief, onbeperkt drank, en goede muziek.

Het eiland is schitterend! Het strand is er erg wit, het water zo helderblauw.. Ik heb zoiets nog nooit gezien. Damnit. Ik was sprakeloos. Loop het eilandje eens af, want het zicht dat je hebt is prachtig. Let op: het is er erg heet dus goed insmeren ;-)

Op het onbewoond eiland staat er een vuurtoren. Bezoek het zeker en vast. Het is echt mooi. Als je wat verder wandelt, dan zal je ook een scheepswrak tegenkomen! Neem er wat foto's van, wat het is toch een beetje uniek :)

Voor de rest heb je er natuurlijk niet veel. Wij zijn teruggekeerd via het water, met onze blote voetjes. Nadien nog wat snorkelen en gewoon wat zonnen.

Hier kan je echt prachtige foto's trekken. Was het de moeite? Ja toch wel! Als je de kans hebt, zou ik het zeker overwegen.